Իմ ինքնակենսագրություն

Standard

Ես սկսել եմ իմ օրեր արևելյան դպրոցից հենց ըտենց մայրս բացատրել է ինձ փոքր ժամանակում։ Ես տեղափոխվել եմ հյուսիսային դպրոց պարտեզ այնտեղ սկսվեց իմ առաջին պատմություն և իմ առաջի ընկերներ։

մայրիկի մասին

Իմ մայրիկ ծնվել է 1986թթ նա 36 տարեկան է։ և շատ բարի մարդ է։ Նա սիրում է որ լինի հանգստ և նա նաև սիրում է նրա աշխատանք տան գալուց նա չի վերչացնում աշխատել իսկ որ ունի ժամանկ նա սաղ իմ վրա է քցում։

տաիկի մասին

Իմ տատիկ ճիշտ վատ մարդկանցից չե։ Նա շատ-շատ բարի է և հանգիստ է։ Նա նույն պես ժաման այտքան շատ չունի բայց տատիկս նույնպես սաղ բաց ժամանակ փորձում է ծախսել իմ վրա։

Իմ սիրելի ուսուցիչ

Իմ սիրելի ուսուցիչը։ Ընկեր Օլյան է նա որ ես նոր եկել եմ պարտեզ նա ինձանից աչք չեր քցում։ Ժամանակով նա դառցել է իմ դայակ իսկ նրա աղջկա հետ Նատալի մենք դառցել ենք շատ լավ ընկերներ։

ընկերոջ մասին

ընկերոջ անուն Մարկ է։ Նա հո ինձաից տարիքներով մեծ է բայց պուճուր ժամանակ չի մոռանում։ Նա բարի է նրա հետ ոչմեկի ան հետաքրքիր չի լինի։ Նրա և ըտենց եղավ որ նրա մայրիկ աշխատում է նույն դպրոցում որի մեջ նա գտնվում է։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *